Curs Management Strategic - Premium
Cursul îsi propune să prezinte stilurile şi tehnicile de conducere existente în organizaţiile românesti precum şi metode de optimizare a acestora. Un interes deosebit este acordat luării deciziilor, negocierilor şi managementului activităţii firmei. Cursanţii vor învăţa să identifice diferitele tipuri de manageri şi vor şti cum să interacţioneze cu ei. Un accent deosebit este pus pe modul în care se lucrează cu angajaţii şi cum se pot media conflictele apărute între ei sau între ei şi conducere. Cursul se adresează atât aspiranţilor la functia de manager, indiferent de domeniu, cât şi persoanelor care îşi doresc să se dezvolte profesional.
Ce vom realiza practic cursul de Management Strategic - Premium? Vom lucra impreuna cu asistentul de curs, dl. Valentin Mihaila, care va va ajuta sa realizati fiecare activitate practica si va raspunde la intrebarile si nelamuririle dumneavoastra..
Vom realiza urmatoarele activitati de curs:
- strategii de motivare a angajatilor care sunt eficiente si dau rezultate in firmele romanesti;
- studiu de caz: ce fel de manager sunteti si ce trebuie sa imbunatatiti la aptitudinile dvs.;
- cum se organizeaza si participa la un brainstorming in firma;
- studiu de caz: strategiile concrete pe care le putem aplica in situatiile de criza in firmele romanesti
- studiu de caz real: strategiile concurentiale utilizate de companiile de telecom pe piata romaneasca;
- studiu de caz: cum este realizat managementul schimbarii si care sunt factorii perturbatori si rezistivi din firmele romanesti;
- simulare de caz: negocierea unui contract de servicii bancare cu o banca romaneasca;
- studiu de caz: cultura organizational si ce ii uneste pe oamenii din firma in care lucrati;
- studiu de caz: cum sa utilizam planul de afaceri in firma noastra;
- studiu de caz: cum sa administram si sa aplanam conflictele aparute in firma in legatura cu diferentele de salariu dintre angajati;
- studiu de caz real: cum sa rezolvam conflictele cat si comportamentele si atitudinile nepotrivite aparute la subalterni sau colegi;
Programa curs:
1. Funcţiile managementului. Stiluri de conducere
1.1. Noţiunea de management. Funcţiile managementului
1.2. Conducerea şi teorii importante despre conducere
1.2.1. Teroria X
1.2.1. Teroria Y
1.2.1. Teroria Z
1.3. Stiluri de conducere (practic)
1.4. Leadership-ul ca stil de management
1.4.1.Trăsăturile leader-ului
1.4.2. Importanţa comportamentului leader-ului
1.4.3. Situaţiile de learder în firmă
1.4.4. Stiluri de leadershiping
2. Eficientizarea stilului de conducere. Tipuri de manageri
2.1. Stilul de conducere autoritar
2.2. Stilul de conducere participativ sau de colaborare
2.3. Tipuri de manageri
2.4. Eficientizarea stilului propriu de conducere. Managerii eficienţi
2.5. De ce trebuie să ţinem cont ca să nu devenim un manager ineficient
2.6. Categorii de manageri şi abilităţile lor esenţiale
2.7. Rolurile jucate de manager în organizaţie
2.8. Caracteristicile exercitării funcţiei de manager
3. Metode moderne de conducere şi stimulare a creativităţii
3.1. Tipuri noi de manager
3.2. Metodele de stimulare a creativităţii
3.2.1. Brainstormingul
3.2.2. Metoda Frisco
3.2.3. Sinectica
3.2.4. Tehnica Dephi
3.2.5. Metoda Philips 6-6
3.2.6. Discuţia Panel
3.2.7. Metoda ,,6-3-5''
3.3. Motivarea angajaţilor
3.3.1. Nevoile angajaţilor
3.3.2. Metode de motivare a angajaţilor
4. Managementul Strategic
4.1. Carateristicile managementului strategic
4.2. Metode de conducere strategică
4.3. Elementele constitutive ale prognozei
4.4. Metode de prognoză
4.5. Analiza ciclului de viată al unui produs
4.6. Strategii pentru situaţiile de criză aplicabile economiei românesti
4.7. Organizarea firmei la nivel managerial
4.8. Managementul deciziei
5. Misiunea firmei şi poziţionarea pe piaţă
5.1. Formularea misiunii firmei
5.2. Orientarea misiunii firmei după manageri, angajaţi, clienţi
5.3. Comunicarea misiunii pe piaţă
5.4. Stabilirea obiectivelor firmei
5.5. Strategii de extindere şi dezvoltare
5.6. Strategiile de marketing şi produs
5.7. Strategia de producţie
5.8. Strategii concurenţiale şi de ofensivă
6. Managementul schimbarilor
6.1. Trasăturile şi sursele schimbarilor
6.2. Factorii care determină schimbările
6.3. Factorii perturbatori şi rezistivi
6.4. Etapele schimbărilor de succes
7. Elementele culturii organizaţionale
7.1. Sistemul de valori din organizaţie
7.2. Categorii de valori
7.3. Valorile culturale din organizaţie - prezentare pe larg
7.4. Orientarea organizaţiei spre acţiune
7.5. Promovarea climatului inovativ
8. Metode de decizie. Negocierile
8.1 Metoda arborilor de decizie
8.2 Metoda personală de decizie
8.3 Negocierile. Calităţile unui negociator
8.4 Strategii, tactici şi tehnici de negociere (practic)
9. Managementul conflictelor în firmă
9.1. Modul eficient de conducere a firmei
9.2. Tipurile de conflicte şi participanţii la conflicte
9.3. Conflictele "benefice" şi cele distructive
9.4. Cauzele care determină apariţia conflictelor
9.5. Efectele conflictelor asupra personalului firmei
9.6 Metode eficiente de rezolvare a conflictelor
10. Planul de afaceri, ca instrument de management
10.1. Elaborarea planului de afaceri
10.2. Necesitatea planului de afaceri
10.3. Informaţiile necesare pentru elaborarea planului de afaceri
10.4. Structura planului de afaceri
10.5. Ce cuprinde un plan de afaceri - prezentare pe larg
Pret curs: 148,50 lei
Mai multe informatii si inscrieri la adresa: http://academiadeafaceri.ro/inscriere.html
Descrierea firmei:
Academia Britanica de Afaceri si Comunicare este un serviciu de perfectionare si dezvoltare profesionala de calitate superioara realizat dupa un model pedagogic britanic bazat pe standarde riguroase de management si asigurare a unei calitati superioare a serviciilor si a relatiei cu cursantii cat si un serviciu de asistenta cursanti foarte performant si prompt. Acelasi model pedagogic si de management este intalnit si la colegiile sau scolile de afaceri prestigioase din Londra.
Cursurile sunt PREMIUM, adica calitate superioara, de top, suntem de 7 ani pe piata romaneasca si pana acum avem peste 12.000 de cursanti unici care au fost inscrisi la peste 50.000 de cursuri si ne bucuram de un bun renume in randul marilor angajatori.
Produse Cursuri Si Training-uri
Cursul îsi propune familiarizarea cu termenii şi tehnicile uzuale din domeniul marketingulu...
Cursul propune înţelegerea conceptului de imagine şi a importanţei sale pentru companii, cu...
**Curs recunoscut de Registrul Comertului la autorizarea PFA si II.Cursul este foarte complex si ...
Tweet
Nume companie: | Academia Britanica de Afaceri si Comunicare |
Adresa: | str. F. Eternitate, nr. 10, loc. Iasi, jud. Iasi, cod postal 700329 |
Oras: | Iasi |
Judet: | Iasi |
Persoana de contact: | Cristi Lucan |
Telefon: | click aici |
Fax: | click aici |
Web: | click aici |