BATERIE FILTRE MOTORINA
APLICATII
Bateria filtre motorina este folosita pentru retinerea apei si impuritatilor solide existente in motorina instalatiilorde alimentare cu combustibil ale tractoarelor universale 650 M; 651 M; 650 Super; 650 DT Super.
Se asigura astfel protectia elementelor de mare precizie ale echipamentului de injectie impotriva uzurii si agriparii premature.
CARACTERISTICI TEHNICE
Dimensiuni de gabarit 220 x 170 x 185 mm
Masa (2 ± 0,1) Kg
Agent de lucru motorina
Temperatura mediului ambiant -30° C.... +40°C
Materiale
capac ATSi12MgFe
suport fonta Fc 200
cupa de sedimentare sticla
cupa cu tija tabla FePo5Am
garnituri cauciuc PN70A
tija otel OL 37
Constructie - demontabila, in scopul asigurarii schimbarii elementelor filtrante siasigurarii posibilitatii de curatire ale elementelor componente
Pozitia de montare verticala; abaterea maxima admisa de montare a bateriei este de ±10°
Filetul racordului M14x1,5
Se pot comanda subansamble sau piese separat
DESCRIERE
Bateria filtre motorina, cod 110.16.030, este alcatuita dintr-un suport filtre, cod 110.16.106, pe care se monteaza filtrul de combustibil aglomerator, cod FC 25.00.00 si filtrul combustibil, codFC 26.00.00, cu ajutorul suruburilor M10 x30 , piulitelor M10 si saibelor Grower N10.
Elementul filtrant pentru motorina, cod FC 25.10.00, se monteaza intre capacul, cod FC 25.00.01, si cupa de sedimentare, cod FC 25.00.02, respectiv cupa cu tija, cod FC 26.10.00, cu ajutorul surubului, cod FC 25.00.07, respectiv surubul cod FC 26.00.02.
Elementul filtrant este interschimbabil.
Etansarea elementelor filtrante la exterior se realizeaza cu garnituri de cauciuc, cod FC 25.00.03, sicod FC 26.00.03.
Inelul O de etansare, cod FC 25.00.09, impiedica impurificarea motorinei filtrate cu motorina nefiltrata.
Orificiile de intrare si de iesire prevazute in capace sunt M 14 x 1,5 pentru montarea racordurilor de legaturaprin care circula motorina . Motorina vehiculata de la rezervor cu ajutorul pompei de alimentare trece prin orificiul de intrare “i" al filtrului decombustibil aglomerator, traverseaza hârtia filtranta unde sunt retinute impuritatile solide cudimensiuni de 50... 150 µm si prin tubul central al elementului filtrant, se indreapta catre orificiul de iesire“e” al capacului.
In cupa de sedimentare, se depun picaturile de apa din motorina. Cupa de sedimentare a filtrului de combustibil aglomerator se executa din material transparent (sticla) pentru a se putea observa nivelul apei si al impuritatilor sedimentate.
Golirea cupei se face periodic, prin dopul de golire, cod FC 25.00.05.A, aflat in componenta filtrului decombustibil aglomerator .
De la orificiul de iesire “e” al filtrului de combustibil aglomerator, motorina trece infiltrul combustibil, prin orificiul de intrare “i” al capacului si urmeaza acelasi traseu ca la filtrului de combustibil aglomerator, retinând impuritatile solide de dimensiuni sub 10µm, dupa care se indreapta spre orificiul de iesire “e” al capacului. Pentru aerisire, cele doua filtre sunt prevazute cu dopurile filetate, codFC 25.00.12, montate in capace.
Produse Tractoare agricole
Aplicatii Supapa care are rol de a mentine presiunea pernei de gaz dintr-u...
APLICATII Setul de flanse/fitinguri izolatoare este destinat mentinerii in...
DOMENIUL DE APLICARE TOBA ESAPAMENT TRACTOR-face parte din sistemul pt. atenuare...
1. BLOCUL CILINDRILOR 1.1. SEMICUZINET DE ETANSARE COD FEPA : CN - SCES NR.REPER  ...
Tweet
Nume companie: | FEPA SA |
Adresa: | Str. Republicii, Nr. 316 |
Oras: | Barlad |
Judet: | Vaslui |
Persoana de contact: | Tudorel Harabor |
Telefon: | click aici |
Fax: | click aici |
Web: | click aici |