Softmanager CRM+ este o companie 100% românească, care activează în domeniul tehnologiei pentru managementul afacerilor. Începând cu anul 2018, Softmanager a intrat sub egida AROBS Transilvania Software.
Compania are sediul în Ploiesti. Experiența de peste 10 ani în domeniul dezvoltării de software pentru managementul afacerilor, face din Softmanager CRM+ una dintre cele mai importante companii de profil de pe piața românească.
Compania s-a format ca urmare a răspunderii nevoilor tot mai accentuate ale companiilor românești de gestionare eficientă și rapidă a activității în cadrul firmelor. În acest fel, Softmanager pune la dispoziție servicii de automatizare a vânzărilor, managementul oportunităților, generarea de facturi, gestionarea stocurilor și multe altele.
Prin soluțiile pe care le furnizează, Softmanager CRM+ ajută companiile românești să crescă profitabilitatea, să rămână conectați la cerințele clienților și să își dezvolte afacerea. Prin utilizarea soluției, companiile își automatizează procesele, rezultatul fiind scăderea costurilor, creșterea vânzărilor și îmbunătățirea marjei de profit.
Prin utilizarea soluției CRM+ clienții primesc suport oricând au nevoie, au documentele în format electronic, eliminând hârtiile fizice, fac economie de timp, este o soluție integrată cu multe aplicații existente pe piață și poate fi personalizată în funcție de necesitățile clientului.
Produsele Softmanager CRM+
Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.
Prin acestă soluție companiile beneficiază de managementul oportunităților, managementul clienților, a furnizorilor, partenerilor și a concurenței. Tot în cadrul acestei soluții, se pot genera oferte, se pot procesa comenzi și evidența contractelor.
Serviciul de facturare ajută compania care îl folosește să genereze automat contracte și facturi, pe baza unor șabloane predefinite.
Gestionarea stocurilor ajută compania să cunoscă în fiecare moment produsele și materialele de care dispune, locația acestora, angajatul desemnat cu gestionarea lor și prețul.
Prin utilizarea modulului de suport clienți, compania optimizează procesul și rapiditatea cu care se răspunde solicitărilor venite din partea clienților, gestionează eficient relația cu clienții.
CRM+ mai include și funcționalitatea service, reparații și mentenanță, prin care, companiile care comercializează produse, pot să urmărească stadiile prin care trece produsul de la recepție lui în service, până la returnarea lui către client. De asemenea, clienții companiilor care utilizeaza CMR+, pot să aibă acces la stadiile de reparație ale produselor. Această funcționalitate permite generarea de documente de service.
Un plus în creșterea afacerii poate să constea în campanii de marketing, managamentul proiectelor și managamentul produselor. Această funcționalitate oferită de CRM+ ajută la trimiterea de mesaje și urmărirea modului în care acestea se concretizează în vânzări, planificarea resurselor necesare derulării unui proiect (oameni, timp, bani, mijloace) sau planificarea de sarcini, bugete și termene limită pentru urmărirea evoluției proiectelor.
Pentru o imagine clară a activității desfășurate în companie, CRM+ vine în întâmpinarea clienților cu funcționalitatea de rapoarte generale și indicatori de performanță. Aceștia pot fi stabiliți în funcție de activitatea fiecărui angajat, în acest fel monitorizându-se eficiența evoluției.
Pe lângă toate aceste servicii, Softmanager CRM+ mai aduce un plus de valoare cu funcționalitățile de import/export date, managementul utilizatorilor, planificare, calendar și notificări (prin care fiecare angajat poate să gestioneze activitățile pe care le are de îndeplinit) sau chestionare de satisfacție pentru clienți.
Nume companie: | Softmanager SRL |
Adresa: | str. Zmeului, nr 21, Prahova, Ploiesti, România |
Oras: | Ploiesti |
Judet: | Prahova |
Persoana de contact: | Arthur Putineanu |
Telefon: | click aici |
Fax: | click aici |
Web: | click aici |